24 Mart 2012 Cumartesi

Çalışmalarımdan bazıları











21 yorum:

  1. Merhaba Canan hanım ziyaretinize geldim bende çok yeni bloggerim.Bloğunuzdaki herşey çok güzel ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Canan Hanim ben Derya yeni bloggerim.Yaptiginiz herseyi cok begendim ellerinize saglik bloguma beklerim:))

      Sil
  2. İyi akşamlar Mehtap hanım beğendiğiniz için teşekkür ederim bende dediğiniz gibi yeni bloğçulardanım inşallah daha güzel olucak :) güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle iyi akşamlar... kusura bakmayın rahatsızlığımdan dolayı geç cevapladım :)

    YanıtlaSil
  3. İyi akşamlar Canan hanım..Blogumu ziyaretiniz çok hoşuma gitti..Bende iadei ziyarete geldim..Çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel elinize sağlık:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim iadeyi ziyaretiniz için herzaman beklerim sizinkiler kadar olmasada sağolun :)

      Sil
  4. merhaba arkadaşım yaptığın işler mükemmel, blog dünyasına gelmekle geç bile kalmışsın, hoşgeldin iyiki geldin:)

    YanıtlaSil
  5. günaydın yaptığınız işler çok güzel iyiki ,canın sıkılmış yani böyle güzel işler çokmış ortaya. senide bloguma bekliyorum
    http://znurundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun bloğunuz. Sizi takipteyim. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  7. merhaba ilk önce bloğunuz hayırlı olsun. hoşgeldin. can sıkıntısından yaptığın şeylere bayıdım. birde isteyerek severek yapacağın şeyleri tahmin bile edemiyorum. can sıkıntısından olan bunlarsa öbürü nasıl olur acaba. vallahi bravo

    YanıtlaSil
  8. blogunuz hayırlı olsun.hepsi birbirinden güzel.özellikle aynaya bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. bayıldım bayıldım
    ayna üzerindeki çiçekler deriden mi acaba?
    merak ettim valla kikikiki

    YanıtlaSil
  10. Kardeşler nikah şekeri bende ziyaretinizden dolayı teşekkür ederim size :)))

    YanıtlaSil
  11. Elif hanım hoşbulduk çok teşekkür ederim tekrar beklerim bloğuma :)))

    YanıtlaSil
  12. Öznur hanım çok teşekkür ederim tabiki ziyarete gelirim beğendiğinize sevindim :))

    YanıtlaSil
  13. Dilek hanım teşekkür ederim takibe devam :))))

    YanıtlaSil
  14. Marifetli hanımlar kulübü bazen bende şaşırıyorum canım sıkıldığı zaman dalıp gidiyorum nekadar ve ne yaptığımın farkında olamıyorum siz takip etmeye devam edin canımın sıkılmadan yaptıklarımıda yayınlayınca görürsünüz size çok teşekkür ederim iyi akşamlar :))

    YanıtlaSil
  15. Çiçek hanım çok teşekkür ederim ziyretiniz için ve beğenileriniz için iyi akşamlar size :)

    YanıtlaSil
  16. Tijen hanım çok teşekkür ederim aynanın üzerindeki çiçekler seramikten sevgilerimle iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  17. Hepsi birbirinden güzel görünüyor.Elleriniz dert görmesin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) biraz geç oldu üstüste rahatsızlık geçirdiğim için kusura bakmayın sevgilerimle....

      Sil
  18. Merhaba!Çok cici burası,bundan sonra takip edeceğim.Ben de Gönül çelenden geldim.Sevgiler.

    YanıtlaSil